Täna tähistasime kogu kooliperega jõule, vaikselt ja pidulikult. Laulsime üheskoos jõululaule, mekkisime head-paremat. Igale lapsele oli kooli poolt väike pakike, kust ta leidis midagi nosimiseks.

Meie esimene koolikuu saab selle nädalaga mööda. Oleme end iga päevaga rohkem sisse seadnud.Selle kuu märksõna on olnud kohanemine ja koostöö. Oleme tuttavamaks saanud, organiseerinud, koristanud ja planeerinud. Aitäh kõigile! Lapsed on sügisel aktiivsed, täis suve jõudu. Koolis pole seda potentsiaali nn pinki istuma surutud, mistõttu lapsed on palju õues viibinud ja oma jõudu tunnetanud…
Inimene on ühelt poolt sotsiaalsetes protsessides osaleja ja teiselt poolt nende kaaskujundaja. Kool on ühiskonna mudel. Väike Werrone Kool eeldab kodu ja kooli tihedat koostööd. Õpetuse ja kasvatuse terviklikkuse ning kvaliteedi tagavad õpetajatevaheline pedagoogiline koostöö ning kooli ja kodu üksteisemõistmine ja koostöö.
Waldorfkoolides on tavaks alustada päeva pika põhitunniga. Iga põhitunni tuuma moodustab ühelt poolt õppimis- ja mõtlemise osa ja teiselt poolt harjutamise osa. Need osad on rütmilise sissejuhatusega, mille eesmärk on erinevatest keskkondadest tulnud lapsed tuua nö “kohale”, teha ärksaks ja teotahtelisteks, teiselt poolt jutustamisosaga, mis harmoniseerib ja võimaldab fantaasiates uneleda.
Advendiaja algust tähistatakse waldorfkoolis advendiringiga. Iga laps ja täiskasvanu saab oma küünla, liigub mööda spiraali ringi keskele ja süütab seal olevast suurest küünlast oma küünla. See valgus sümboliseerib igaühe sisemist valgust. Meie koolis sätivad advendiringi valmis 2.-3. klassi lapsevanemad.