Väikeses Werrone koolis toimus toitlustamise teemalise töörühma esimene kokkusaamine.
Kõik, kes on teadlikud toidu mõjust lapse ajule, arengule ja käitumisele, tulid kohale, kuulasid ja rääkisid kaasa.

Teine ja kolmas klass kokkasid terve päeva. Imetore on oma kätega algusest lõpunipiparkoogimajad valmis „ehitada“ ja ilusa glasuuriga ära kaunistada. Majad said just sellisenäo ja kogu see protsess ning piparkoogilõhn olid lihtsalt imelised. Tainast jätkus ja lisaksmajadele jõudsime teha nimelised südamed oma armsale jõulupuule. Kui südamlik paik oleksmaailm, kui päriselus südamete vormimine sama kiiresti käiks.
Kui laps sünnib maailma, siis nabanööri läbilõikamise järel on lapse füüsiline keha iseseisev. Hingeliste ja vaimsete jõudude iseseisvumine toimub järk-järgult edasise arengu käigus. Kuni 7. eluaastani on laps oma ümbruse peegelpilt. Väikelaps õpib ümbrust väliselt matkides. Väikelapse kasvatus tähendab matkimisväärse keskkonna loomist tema ümber. Matkimisvõime kahanemine tähendab iseseisvumist elujõudude tasandil. Sellest annab märku ka hammaste…
31. novembril, pärast koolivaheaga saabusid lapsed halloweeni puhul kooli kostüümides. Vahetundides võis näha liikumas kummitusi, luukeresid, nõidasid, kasse ja teisi salapäraseid tegelasi. Esimene klass saatis selle päeva puhul “teisele tööle” ära oma KÕRVITSA, kes siiani oli pidanud “näitleja ametit”. Peale meisterdamist sai temast LATERN. Valgust hinge kõigile sel pimedal ajal!
Väike Werrone Kool alustas neljandat kooliaastat 40 lapsega. Mõnus oli üle pika suve jälle kokku saada, uut aastat pidulikult häälestada.
Werrone kooli sügisene spordipäev toimus vabas liikumies ja vabas looduses, nagu ikka. Kevadel võtame mõõtu spordihalli staadionil ja hoopis peenemate spordialadega.
Meil on suur rõõm tervitada Väikest Werrone Kooli alustavat õpetajat toetavate koolide võrgustikus! Loodame, et sellest sünnib palju kasu nii te koolile kui Eesti haridusele tervikuna! Loe lähemalt www.alustavatõpetajattoetavkool.ee