
Ka sel aastal toimus traditsiooniline kogu kooli sügismatk, et matkata sügisvaheajale.
Seekord käisime Pähnis.
Matkasime, osalesime mälumängus ja nautisime maitsvat toitu värskes õhus.

Teine ja kolmas klass kokkasid terve päeva. Imetore on oma kätega algusest lõpunipiparkoogimajad valmis „ehitada“ ja ilusa glasuuriga ära kaunistada. Majad said just sellisenäo ja kogu see protsess ning piparkoogilõhn olid lihtsalt imelised. Tainast jätkus ja lisaksmajadele jõudsime teha nimelised südamed oma armsale jõulupuule. Kui südamlik paik oleksmaailm, kui päriselus südamete vormimine sama kiiresti käiks.
Kool on inimeste kohtumiskoht, mille sisemine tuum on inimeste areng. Üheks universaalsemaks ja ürgsemaks arenemisviisiks on muusika. Läbi erinevate muusikaintstrumentide saame saame arendada laste kehalist, ruumilist, verbaalset, matemaatilit võimekust ning intelligentsust. Seetõttu vajame erinevaid pille, et rikastada laste õpiruumi. Kogume annetusi harfide, trianglite ja ksülofonide ostmiseks. Annetamiseks on kaks võimalust: Võib tulla kohale 1. detsembril…
Meil on suur rõõm tervitada Väikest Werrone Kooli alustavat õpetajat toetavate koolide võrgustikus! Loodame, et sellest sünnib palju kasu nii te koolile kui Eesti haridusele tervikuna! Loe lähemalt www.alustavatõpetajattoetavkool.ee
Kui laps sünnib maailma, siis nabanööri läbilõikamise järel on lapse füüsiline keha iseseisev. Hingeliste ja vaimsete jõudude iseseisvumine toimub järk-järgult edasise arengu käigus. Kuni 7. eluaastani on laps oma ümbruse peegelpilt. Väikelaps õpib ümbrust väliselt matkides. Väikelapse kasvatus tähendab matkimisväärse keskkonna loomist tema ümber. Matkimisvõime kahanemine tähendab iseseisvumist elujõudude tasandil. Sellest annab märku ka hammaste…
Kuues klass käis täna disainitunnis. Aitäh Vana-Võromaa kultuurikoda ja Jana Huul! Väga mõnus oli olla
8. klassi vaprad reisisellid käisid 9. septembril rattamatkal. Külastasime Hinni kanjonit ja veetsime aega Ööbikuorus. Aitäh ilmataadile suurepärase sügisilma eest!