Kuues ja viies klass seikles Tallinnas spordimuuseumis, kaevanduses kivimikihte uurimas ja riigikogus.
Lapsed olid rõõmsad ja nende silmad särasid.
Täname kõiki inimesi, kes tegid selle nädala meeldejäävaks.

4.- 7. klass käis täna Taevaskojas tõukekelkudega sõitmas. Retke juhtis kohalik matkajuht Lasse, kes pajatas harivaid elulisi lugusid loodusest, matkamisest, Taevaskodade ajaloost, pühapaikadest ja elust enesest. Väga vahva rada oli ja nii vaprad kelgutajad.
“Tee seda, mida armastad ja armasta seda, mida teed” VÄIKE WERRONE KOOL kutsub oma meeskonda: VENE KEELE ÕPETAJA INGLISE KEELE ÕPETAJA MUUSIKAÕPETAJA VÄIKEKLASSI ÕPETAJA Väike Werrone Kool ühendab 100 aastat vana waldorfpedagoogika ja nüüdisaegse õpikäsituse Sa sobid meie kooli õpetajaks, kui: Tahad edendada lapse loomulikku arengut toetavat kooli Väärtustad koostööd kolleegide, laste ja lastevanematega Oled…
Tähistame jõuluaja algust advendiringiga. Algamas on aeg, kus vaatame enda sisse ja leiame valguse pimeduses. Pildil on IV klassi õpilaste käsitöö.
15.02 toimus Väike Werrone koolis sõbrapäeva keeltekohvik. Kohvikus olid esindatud Eesti, Inglise ja Vene toidulaud. Iga rahvuslaua juures toimus kauplemine vastavas keeles. Klassi- ja kooli ühisürituste tarbeks valmistatakse erinevaid roogasid, õpitakse töö planeerimist, menüü koostamist, kulude-tulude kalkuleerimist, lauakatmist, elementaarseid lauakombeid jms. Keeltekohvikuks valmistumine toimus koostöös lapsevanematega. Täname kõiki osalejaid!
Läheneb meie esimene eelkoolipäev! 20. veebruaril ootame lapsi sellise ajavaruga, et kell 13.30 oleks võimalik alustada. Lõpetame kell 14.30 ja siis on vanemad lastele järele oodatud. Kavas on läbi viia üks korralik koolitund, kus on nii tutvumist, liikumist, laulu, muinasjuttu kui ka käelist tegevust. Kaasa vahetusjalatsid! Teine tund toimub 13. märtsil. Peale seda lepime kokku…
Waldorfkoolides on tavaks alustada päeva pika põhitunniga. Iga põhitunni tuuma moodustab ühelt poolt õppimis- ja mõtlemise osa ja teiselt poolt harjutamise osa. Need osad on rütmilise sissejuhatusega, mille eesmärk on erinevatest keskkondadest tulnud lapsed tuua nö “kohale”, teha ärksaks ja teotahtelisteks, teiselt poolt jutustamisosaga, mis harmoniseerib ja võimaldab fantaasiates uneleda.