Väike Werrone Kool alustas teist õppeaastat

Väike Werrone Kool alustab teist õppeaastat 22 lapsega, neist esimesse klassi astub 11. Toimub aktus, kus tervitatakse uusi tulijaid: lapsi, õpetajaid ja vanemaid. Kool kingib igale uuele lapsele väikese kriiditahvli, mis jääb töövahendiks terveks kooliajaks. Pärast aktust lähevad lapsed koos klassiõpetajaga oma päris esimesse või selle õppeaasta esimesse tundi. Vanematel on sel ajal võimalus juttu ajada. Üheskoos lauldakse, süüakse torti, õunu ja ploome.

Oleme loonud Võrru erakooli Väike Werrone Kool ja äsja alustanud teist õppeaastat. Meie kooli õppetegevus on inspireeritud waldorfpedagoogikast. Eelmisel aastal alustasime kaheksa lapsega, hetkel on lapsi juba 23. Waldorfpedagoogiline lähenemine tekitab inimestes vastakaid arvamusi ja tundeid, waldorfkoolide tegevusse suhtutakse nii usalduse kui ka hirmuga. Tänapäevased aju-uuringud tõestavad waldorfpedagoogilise lähenemise paikapidavust üha enam. Oleme nõuks võtnud oma tegevuse mõtestada waldorfpedagoogika ja tänapäevaste uuringutulemuste seoses. Nii sõnastame tervikliku ja tõenduspõhise, seostame 100 aastat vana ja kaasajal tõestatud pedagoogilise kontseptsiooni. 

vwk logo

Sarnased postitused

  • |

    Käsitööõpetus

    Tööõpetus ja/või käsitöötunnid toimuvad Väikses Werrone Koolis valdavalt iganädalaste ainetundidena, mida vajadusel viib läbi vastava ettevalmistusega ainespetsialist. Vähemalt esimesel kooliastmel on individuaalse abistajana vajalik klassiõpetaja osalemine tundides. Käsitöötunnidannavad klassiõpetajale väärtuslikku informatsiooni õpilaste peenmotoorika, keskendumisvõime jatahteomaduste eripära kohta. Esimese kooliastme ülesandeks on minna üle mängult tööle, kujundada iseseisva töö harjumust.Õpetus sisaldab mängulisi elemente. Tööd ja tunni…

  • Hoiame lapsed nutilõksust vabad!

    Jaan Aru on sõnadesse pannud selle, mida õpetajad tänapäeval palju näevad. Oleme meie teadlikud lapsevanemad. Ajuteadlane Jaan Aru: nutiseadmed muudavad laste jaoks kõik muu mõttetuks — õppimine on mõttetu, teised lapsed on mõttetud https://naistekas.delfi.ee/artikkel/92228391/ajuteadlane-jaan-aru-nutiseadmed-muudavad-laste-jaoks-koik-muu-mottetuks-oppimine-on-mottetu-teised-lapsed-on-mottetud

  • Lapse areng 7. eluaastani

    Kui laps sünnib maailma, siis nabanööri läbilõikamise järel on lapse füüsiline keha iseseisev. Hingeliste ja vaimsete jõudude iseseisvumine toimub järk-järgult edasise arengu käigus. Kuni 7. eluaastani on laps oma ümbruse peegelpilt. Väikelaps õpib ümbrust väliselt matkides. Väikelapse kasvatus tähendab matkimisväärse keskkonna loomist tema ümber. Matkimisvõime kahanemine tähendab iseseisvumist elujõudude tasandil. Sellest annab märku ka hammaste…