Tegutsemine ning tegutsemise läbi õppimine on nooremas koolieas kõige loomulikum viis. Algklasside õpilasele pakub õppimine rahuldust siis, kui ta seeläbi midagi teha oskab. Pedagoogiline ülesanne on lapsele omane tegutsemine viia järk-järgult seosesse mõtlemisprotsessidega. Mitmekülgne tegevust kaasav õpetus algklassides kujundab mõtlemisele vajaliku kogemusliku aluse. Tegutsevalt õppides jääb õpihuvi püsima.

Sarnased postitused

Väike Werrone kooli lapsed said rahvastepalli MV segavõistlusel tubli II koha.
09.12.21 toimusid Võru maakonna 1.-3. klasside MV rahvastepallis. Segavõistkondade II koha sai VÄIKE WERRONE KOOL! Juhendas: Märt Kuus Mängisid: Johann Elstein, Ravel Demant, Robin Peterson, Magnus-Erik Kõks, Piibe Ploomipuu, Britta Viitkar, Helin Kuus, Roosi Ploomipuu.

Nooruki areng 14.-21. eluaastani
Aeg 14. – 21. eluaastani on eneseteadvuse ja Mina-jõudude küpsemise aeg. Õpilaste loomulikautoriteedivajadus lõpeb. Seda asendab vajadus iseseisva ja põhjendatud nägemuse järele. Noor inimene hindab õpetajat tema meisterlikkuse põhjal ühel või teisel alal. Iseseisvunud hinge erinevaidvõimeid – mõtlemist, tundmist ja tahet – on võimalik käsitleda diferentseeritult. Haridus on suunatud eelkõige intellekti ja iseseisva otsustusvõime arendamisele….

Õpetaja Kätlin osaleb taastava õiguse koolitusel
Taastava õiguse praktika võimaldab konflikte uuel mole käsitleda. Avatud vestluses on kõigil osapooltel võimalus rääkida, mida nad toimunud olukorras tundsid ja mõtlesid, kuulata teiste osapoolte tundeid-mõtteid ning kuulata ja väljendada seda, kuidas arvatakse, kui ise on räägitud ja teist kuuldud. Seejärel on võimalik koostöös leida viise edaspidiseks suhtluseks. Praktika võimaldab konflikte lahendada ühiselt ja kõiki…

Harmooniline, tervislik ja õpilastest lähtuv tunniplaan
Väike Werrone Kool töötab tunniplaaniga, mis on võimaluste piires õpilastest lähtuvalt rütmiline, harmooniline ja tervislik. Perioodõppega alustatakse esimesest klassist, see võimaldab põhjalikumat ainesse süvenemist nii õpilastele kui ka õpetajatele. Regulaarset harjutamist nõudvad ning kunstilis-praktilised ained esinevad iganädalaste ainetundidena. Tunniplaanis paigutatakse teoreetilised, uue materjali omandamist nõudvad õppeained päeva algusesse, kordavale harjutamisele ning tegevusele suunatud ained koolipäeva…

Tunnistused
Väike Werrone Kooli õpilastele valmistab õpetaja tunnistuse, kuhu on kirjutatud igale lapsele omane salm. Selle salmiga töötatakse terve järgmine õppeaasta. Lapsevanemad saavad lapse kohta pika kirjeldava tunnistuse, kus iga õpetaja on välja toonud: mida vastavas aines tehti; kuidas laps arenes; millele uuel aastal tähelepanu pöörata.

Vwk 4.klass tuletas meelde vana linoollõike trükitehnikat. Valmisid imelised jõulupostkaardid.
Meie koolis on kombeks jõulukaardid ise valmistada ja saata. Sel aastal saatsime jõulusoovid teele 4.klassi meisterdatud kaartidel. Lapsed kasutasid kaartide valmistamisel vana linoollõiketehnikat. Linoollõige on kõrgtrükitrükitehnika, kus aluspinnana kasutatakse linooli. Protsess näeb välja nii: Linoolile joonistatakse soovitud kujutis Seejärel kraabitakse linoleumist välja tempel, eemaldades noa või uuritsa abiga joonise need osad, mida tahetakse trükivärvist puutumata…