Täna tähistasime kogu kooliperega jõule, vaikselt ja pidulikult. Laulsime üheskoos jõululaule, mekkisime head-paremat. Igale lapsele oli kooli poolt väike pakike, kust ta leidis midagi nosimiseks.

Ühest koolist teevad hea kooli inimesed – eelkõige õpetajad. Minu suur soov on, et Väike Werrone Kool oleks hea kool – kus kõigil kooliga seotud inimestel – õpilastel, õpetajatel, lapsevanematel, kooli töötajatel, sõpradel ja toetajatel – oleks hea olla ja kuhu soovitakse rõõmsal meelel tulla. Seepärast pean oluliseks meie kooli õpetajaskonna kvaliteeti. Ma olen palju…
7.-14. eluaastani on lapsel intensiivne hingejõudude arengu aeg. Laps vajab autoriteeti, keda sisemiselt jäljendada. Kuni 14. eluaastani mõjutab lapse hinge tasakaaluseisundit vanemate ja teiste täiskasvanute hingeseisund, emotsionaalne vormisolek. Murdeeaga iseseisvub noor inimene hingeliselt. Iga asi omal ajal.
Õpetaja Triinul on suur permakultuuri aed. I klassi lapsed veetsid seal tänase päeva. Triinu tegi aiaekskursiooni, kus õpiti tundma erinevaid taimi. Oli palju ruumi joosta ja ronida, lõkkesupp maitses hästi. Peeti plaani edaspidigi aiakooli päevi teha.
6. klass käis Mõniste muuseumis kiviaja päeval, tutvumas ürgsete kiviaja inimeste ja nende eluga.
Väike Werrone Kool käis täna Sänna kandis metsa istutamas. Nüüd sealt mööda sõites on alati hea vaadata, et sirguvad puud on meie endi istutatud. Eelmisel nädalal külastasime ettevõtet Forest Plant, mis tegeleb kuuseseemnete ja -taimede kasvatamisega ja uurisime kuusepuu eluringi. Aitäh õpetaja Ailile organiseerimise eest!
Advendiaja algust tähistatakse waldorfkoolis advendiringiga. Iga laps ja täiskasvanu saab oma küünla, liigub mööda spiraali ringi keskele ja süütab seal olevast suurest küünlast oma küünla. See valgus sümboliseerib igaühe sisemist valgust. Meie koolis sätivad advendiringi valmis 2.-3. klassi lapsevanemad.