Täna tähistasime kogu kooliperega jõule, vaikselt ja pidulikult. Laulsime üheskoos jõululaule, mekkisime head-paremat. Igale lapsele oli kooli poolt väike pakike, kust ta leidis midagi nosimiseks.

Täna toimus spordipäev Võru Spordikeskuse staadionil. Mõõtu võeti mitmel jooksudistantsil ja kaugushüppes. Iga osaleja sai auhinnaks suure apelsini. Järgmisel aastal jälle!
7.-14. eluaastani on lapsel intensiivne hingejõudude arengu aeg. Laps vajab autoriteeti, keda sisemiselt jäljendada. Kuni 14. eluaastani mõjutab lapse hinge tasakaaluseisundit vanemate ja teiste täiskasvanute hingeseisund, emotsionaalne vormisolek. Murdeeaga iseseisvub noor inimene hingeliselt. Iga asi omal ajal.
Väike Werrone Kool käis täna Sänna kandis metsa istutamas. Nüüd sealt mööda sõites on alati hea vaadata, et sirguvad puud on meie endi istutatud. Eelmisel nädalal külastasime ettevõtet Forest Plant, mis tegeleb kuuseseemnete ja -taimede kasvatamisega ja uurisime kuusepuu eluringi. Aitäh õpetaja Ailile organiseerimise eest!
Maalimine on waldorfkooli iganädalane tegevus. Tänapäeva inimene on mõistuseinimene ja südameni sageli ei jõuagi. Kunstilised tegevused aga toetavad just inimese hinge arengut ja tugevdavad elujõude. Intellektuaalne ja kunstiline areng koos võimaldavad lapse terviklikku arengut. Maalimiseks on eriti sobilikud vedelad vesivärvid, mis esindavad liikumist ja soojust. Värvide tundmaõppimiseks tehakse värviharjutusi. Vävide tunnetus ei teki mitte mõistuses,…
15.02 toimus Väike Werrone koolis sõbrapäeva keeltekohvik. Kohvikus olid esindatud Eesti, Inglise ja Vene toidulaud. Iga rahvuslaua juures toimus kauplemine vastavas keeles. Klassi- ja kooli ühisürituste tarbeks valmistatakse erinevaid roogasid, õpitakse töö planeerimist, menüü koostamist, kulude-tulude kalkuleerimist, lauakatmist, elementaarseid lauakombeid jms. Keeltekohvikuks valmistumine toimus koostöös lapsevanematega. Täname kõiki osalejaid!
Waldorfkoolides on tavaks alustada päeva pika põhitunniga. Iga põhitunni tuuma moodustab ühelt poolt õppimis- ja mõtlemise osa ja teiselt poolt harjutamise osa. Need osad on rütmilise sissejuhatusega, mille eesmärk on erinevatest keskkondadest tulnud lapsed tuua nö “kohale”, teha ärksaks ja teotahtelisteks, teiselt poolt jutustamisosaga, mis harmoniseerib ja võimaldab fantaasiates uneleda.