Tegutsemine ning tegutsemise läbi õppimine on nooremas koolieas kõige loomulikum viis. Algklasside õpilasele pakub õppimine rahuldust siis, kui ta seeläbi midagi teha oskab. Pedagoogiline ülesanne on lapsele omane tegutsemine viia järk-järgult seosesse mõtlemisprotsessidega. Mitmekülgne tegevust kaasav õpetus algklassides kujundab mõtlemisele vajaliku kogemusliku aluse. Tegutsevalt õppides jääb õpihuvi püsima.
Häid pühi kõigile! Homme läbivad lapsed waldorfkoolides traditsioonilise ülestõusmistunneli. Mis see on? Kevadel kogeme looduse tärkamist ja taasärkamist. Tunnel sisaldab pimedaid keerdkäike, mille lapsed ja soovi korral ka täiskasvanud käsikobades läbivad. See võimaldab kogeda meelemuljeid, mida ei paku nägemine, kasvatada julgust ja enesekindlust, viibida hetkes ja soodustada otsustusjõudu. Tunnel läbitakse üksinda. Labürint lõpeb valgusega, kus…
Vanad ametid 3. klassis. Täna oli hea päev vilja külvamiseks, külvati Sangaste rukkist. Vilja lõikamine, peksmine, jahvatamine ja leiva küpsetamine toimub järgmisel sügisel. Nii saab laps osa viljatera eluringist. Muud toredused ka, kui juba maale mindi
Meil on suur rõõm teatada, et Haridus- ja Teadusministeeriumilt sai koolitusloa Väike Werrone Kool Võrus. Kool alustab 1.-3. klassiga ja ootab õpilasi. Väike Werrone Kooli õppetöö lähtub riiklikust õppekavast ja waldorfpedagoogika elementidest. Tähtsal kohal on lapse loomuliku arengu toetamine läbi mõtestatud liikumise ja õues viibimise, varase keeleõppe, loovust toetavate õppemeetodite jm. Kool asub Kreutzwaldi 34,…
Aitäh, armsad vanemad, kõigi lillede, koolituse ja heade soovide eest õpetajate päeval! Olete ise ka suur rõõm
1.-3. klass tähistas vastlapäeva Rehepapi tuubirajal. Tegime pika vastlaliu, sõime vastlakukleid ja tutvusime kohalike koduloomadega.