
Täna toimus spordipäev Võru Spordikeskuse staadionil. Mõõtu võeti mitmel jooksudistantsil ja kaugushüppes. Iga osaleja sai auhinnaks suure apelsini.
Järgmisel aastal jälle!

I klass käis Vana-Võromaa Kultuurikojas tutvumas mardipäeva kommetega. Tegevused olid vahelduvad ja põnevad. Õpetaja rääkis, kuidas sandid riietusid, mida laulsid ja soovisid, kuidas pererahvas sante vastu võttis ning mida koos mängiti. Lapsed said endale värvida meelepärase maski ning osad lapsed said ka riideid selga proovida. Mardianniks sai iga laps pimesilmi ühe kommi valida.
Väike Werrone koolis alustas lauamängude klubi. Kohtume kord nädalas ja veedame toredalt aega. Lapsed saavad kaasa võtta ka kodus seisvad lauamängud ning koos sõpradega neid läbi mängida. Meie varamus palju põnevaid ja arendavaid mänge, mida lauamängude klubis koos nautida.
Tulemas on eriti pime aeg. Toome sellesse valgust ise tehtud laternatega. Laternatuli ei ole looduslik valgus ega ka veel see valgus, mille jõulukuusel süütame. Mina käin oma laternaga ja minu latern koos minuga, seal ülal säravad tähed, siin all särame meie. Kuna laternavalgusel on kate, suudab see trotsida looduse elemente ja selles valguses väljendub inimese…
Draamaõpetus on Waldorfkoolide õppekavas olulisel kohal. Meie koolis toimub draamaepohh 8. klassis, ja see kulmineerub erilise sündmusega – õpilased astuvad vaatajate ette näidendiga. Draamaõpetus ei ole pelgalt tekstide päheõppimine ja laval esinemine, vaid terviklik õppe- ja arenguprotsess, mis toetab õpilasi sotsiaalselt, emotsionaalselt ja intellektuaalselt. Lavastuse valmimine on teekond, mille käigus leiab iga õpilane oma koha laval…
Neljapäeval, 31.märtsil toimus Väike Werrone koolis stiilipäev, mis sel korral oli pühendatud raamatutele. Iga klass oli ette valmistanud oma valitud raamatut tutvustava lühietenduse. Kostüümid olid väga põnevad ja ettekanded omanäolised. Stiilipäeva peaauhinna sai sel korral 7. klass. Lisaks said kõik õpilased ja õpetajad valida ka kostüümide eripreemiaid.
Aeg 14. – 21. eluaastani on eneseteadvuse ja Mina-jõudude küpsemise aeg. Õpilaste loomulikautoriteedivajadus lõpeb. Seda asendab vajadus iseseisva ja põhjendatud nägemuse järele. Noor inimene hindab õpetajat tema meisterlikkuse põhjal ühel või teisel alal. Iseseisvunud hinge erinevaidvõimeid – mõtlemist, tundmist ja tahet – on võimalik käsitleda diferentseeritult. Haridus on suunatud eelkõige intellekti ja iseseisva otsustusvõime arendamisele….