
Neljapäeval olid 5. klassi õpilased põhitunnis Kreutzwaldi muuseumis.
Õppisime Kreutzwaldi tarkuseterasid tema pikast arstikogemusest ning meisterdasime tarkuseterade kogumiseks märkmiku.
Aitäh meister Marika Sepale!

Täna käis I klass Haanja metsas matkal. Matkajuht Aivar Vodi õpetas metsa märkama, metsa austama ja metsas ellu jääma. Paistab, et ka kobras oli hiljuti metsas käinud…
Väike Werrone Kooli õpilastele valmistab õpetaja tunnistuse, kuhu on kirjutatud igale lapsele omane salm. Selle salmiga töötatakse terve järgmine õppeaasta. Lapsevanemad saavad lapse kohta pika kirjeldava tunnistuse, kus iga õpetaja on välja toonud: mida vastavas aines tehti; kuidas laps arenes; millele uuel aastal tähelepanu pöörata.
Meie kooli 3.-4. klass võttis detsembris osa piparkoogimajade fotokonkursist ajakirjas “Hea Laps”. Koos klassijuhataja Avega meisterdati tervenisti suur piparkoogiküla, mis pälvis auhinnakoha. Võitad kuulutati välja ajakirja veebruarikuu numbris. Palju õnne võitjatele ja suur tänu õpetaja Avele nii toreda ettevõtmise eest!
Neljapäeval, 31.märtsil toimus Väike Werrone koolis stiilipäev, mis sel korral oli pühendatud raamatutele. Iga klass oli ette valmistanud oma valitud raamatut tutvustava lühietenduse. Kostüümid olid väga põnevad ja ettekanded omanäolised. Stiilipäeva peaauhinna sai sel korral 7. klass. Lisaks said kõik õpilased ja õpetajad valida ka kostüümide eripreemiaid.
Kool seisab hea rahvuse ja kultuuri säilimise ja arengu eest. Õpetus ja kasvatus aitavad lastel tunda end oma rahva liikmena, kodanikuna, kes tunneb ja austab oma rahva kultuuripärandit ning suhtub lugupidavalt maailma eri rahvaste kultuuridesse. Kool aitab väärtustada üksteisemõistmist ja koostööd erinevate rahvaste vahel ning tunda end seotuna kogu inimkonnaga. Pildil hetked traditsiooniks saanud rahvaste…
Tegutsemine ning tegutsemise läbi õppimine on nooremas koolieas kõige loomulikum viis. Algklasside õpilasele pakub õppimine rahuldust siis, kui ta seeläbi midagi teha oskab. Pedagoogiline ülesanne on lapsele omane tegutsemine viia järk-järgult seosesse mõtlemisprotsessidega. Mitmekülgne tegevust kaasav õpetus algklassides kujundab mõtlemisele vajaliku kogemusliku aluse. Tegutsevalt õppides jääb õpihuvi püsima.