Jaan Aru on sõnadesse pannud selle, mida õpetajad tänapäeval palju näevad. Oleme meie teadlikud lapsevanemad.
Ajuteadlane Jaan Aru: nutiseadmed muudavad laste jaoks kõik muu mõttetuks — õppimine on mõttetu, teised lapsed on mõttetud

Jaan Aru on sõnadesse pannud selle, mida õpetajad tänapäeval palju näevad. Oleme meie teadlikud lapsevanemad.
Ajuteadlane Jaan Aru: nutiseadmed muudavad laste jaoks kõik muu mõttetuks — õppimine on mõttetu, teised lapsed on mõttetud
Tööõpetus ja/või käsitöötunnid toimuvad Väikses Werrone Koolis valdavalt iganädalaste ainetundidena, mida vajadusel viib läbi vastava ettevalmistusega ainespetsialist. Vähemalt esimesel kooliastmel on individuaalse abistajana vajalik klassiõpetaja osalemine tundides. Käsitöötunnidannavad klassiõpetajale väärtuslikku informatsiooni õpilaste peenmotoorika, keskendumisvõime jatahteomaduste eripära kohta. Esimese kooliastme ülesandeks on minna üle mängult tööle, kujundada iseseisva töö harjumust.Õpetus sisaldab mängulisi elemente. Tööd ja tunni…
6. novembri õhtuhämaruses kogunesime Kreutzwaldi parki laternavalgusõhtule. Laulsime ja süütasime koos laternad. Enne veel, kui koolimajja küpsiseid krõbistama läksime, tegime pimedas lõbusa aardejahi.
Tulemas väga hea, kaasahaarav ja mõtlemapanev koolitus. Laiendab maaimapilti ja arusaamist, mõistmist enda ja teiste suhtes. Lektoriks Pille Kriisa. Olete oodatud!
Meie koolis on kombeks jõulukaardid ise valmistada ja saata. Sel aastal saatsime jõulusoovid teele 4.klassi meisterdatud kaartidel. Lapsed kasutasid kaartide valmistamisel vana linoollõiketehnikat. Linoollõige on kõrgtrükitrükitehnika, kus aluspinnana kasutatakse linooli. Protsess näeb välja nii: Linoolile joonistatakse soovitud kujutis Seejärel kraabitakse linoleumist välja tempel, eemaldades noa või uuritsa abiga joonise need osad, mida tahetakse trükivärvist puutumata…
Waldorfkoolides on tavaks alustada päeva pika põhitunniga.Iga põhitunni tuuma moodustab õppimis- ja mõtlemisosa ühelt poolt ja harjutamisosa teiselt poolt. Need osad on rütmilise sissejuhatusega, mille eesmärk on erinevatest keskkondadest tulnud lapsed tuua nö “kohale”, teha ärksaks ja teotahtelisteks, teiselt poolt jutustamisosaga, mis harmoniseerib ja võimaldab fantaasiates uneleda.
Tulemas on eriti pime aeg. Toome sellesse valgust ise tehtud laternatega. Laternatuli ei ole looduslik valgus ega ka veel see valgus, mille jõulukuusel süütame. Mina käin oma laternaga ja minu latern koos minuga, seal ülal säravad tähed, siin all särame meie. Kuna laternavalgusel on kate, suudab see trotsida looduse elemente ja selles valguses väljendub inimese…